Чиновник Волинської ОДА розкритикував ковельський автобус

Історію, яка трапилася із ним, коли повертався із Польщі з засідання українсько-польсько-білоруської робочої групи з демаркації кордону, розповів на своїй сторінці у соцмережі заступник голови Волинської ОДА Сергій Кудрявцев.

Зокрема чиновник зосередився на відрізку шляху із Ковеля до Луцька.

«Повертаючись 26 червня з Польщі з засідання українсько-польсько-білоруської робочої групи з демаркації кордону довелось з Ковеля до Луцька їхати рейсовим автобусом. Поділюсь своїми враженнями. При вході в приміщення автовокзалу хлопець в червоній футболці всім пропонував поїздку на Луцьк. Я його проігнорував і підійшов до каси. Касир сказала, що автобус до Луцька відправляється за 10 хв і квиток вартує 38грн. Я дав 40грн і отримав квиток і 2 грн здачі. (Згодом, розглядаючи квиток, я побачив, що вартість квитка до Луцька не рівно 38 грн, а 37,79. Тобто касири свідомо оббирають пасажирів)», ‒ розповідає Сергій Кудрявцев.

«Підійшовши до платформи, я побачив старенький автобус «Мерседес», перероблений з вантажного. Автобус рухався зі Світязя. Сівши в крісло, мої коліна впевнено вперлись в сидіння спереду. Про відхилення спинки крісла, звичайно, не могло бути мови, і це в автобусі, який їде більше 150 км, а це понад 3 години їзди.

На сидінні біля входу сиділа жінка, яка перевірила в мене квиток. Я думав, що вона контролер, який стежить, щоб в автобус ніхто не сів без квитка. Однак, за хвилину за мною зайшли декілька пасажирів без квитків і цій жіночці заплатили по 34 грн за поїздку до Луцька.

Як Ви розумієте, квитки вони не отримали. Далі підійшов водій, і це був той хлопець в червоній футболці, який всіх запрошував до Луцька. Так, виявляється, він давав пасажирам зекономити 4 грн станційного збору, а власнику дати необліковану готівку», ‒ продовжує посадовець.

«Далі виявилось, що автобус не зовсім справний. Водій декілька разів пробував завести двигун і йому це не вдавалось. Тоді жінка біля входу каже йому: «Я ж тобі казала не заводься з нейтралки, заводься з першої передачі». Так і зробив.

Щойно виїхавши з території автовокзалу автобус зупинився біля тротуару і в нього зайшло порядку 10-ти пасажирів. Всі вони чекали автобус поза вокзалом, щоб не платити станційний збір. Автобус був повністю заповнений і в ньому було задушливо. Я уявив собі, як ним їдуть люди на Світязь з рюкзаками, валізами, з дітьми на руках. Душогубка.

Проїхавши півдороги, автобус зупинився навпроти Х5. З «бехи» вийшла дівчина, до неї вийшла ця жінка-кондуктор і щось їй дала. Склалось враження, що це мама і донька», ‒ пише він.

«За одну поїздку побачив і недобросовісних касирів, і шустрих перевізників, і невідповідний транспорт. «Але що прикро, що це все працює, як давно притертий механізм. Рипить, тарахкотить, але комусь саме такий він потрібний. Нахабному касирові, перевізнику, який запускає старий автобус і не відображає кількість пасажирів, а потім плаче про нерентабельність перевезень і вимагає підвищення вартості проїзду, і навіть пасажиру, який їде необлікованим і економить на станційному зборі та страховці. Здається, всі задоволені? Але це оманливе задоволення! В результаті автовокзал недоотримує дохід (а це і зарплата тому ж касиру, якість сервісу тощо), пасажир не отримає достойний рівень обслуговування, відбувається необгрунтоване підняття ціни проїзду», ‒ підсумовує чиновник.